HTM versus HTML (was: Re: Vyhladavanie vo WWW)

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu May 18 12:22:31 CEST 1995

> To URL je skutecne spravne, upozornuji na koncovku .htm
> nikoliv .html .

Jiz nekolikrat jsem narazil na problem koncovek .html a .htm
Neda se nejakym zpusobem zaridit, aby si server, ktery pouziva DOSovsky
system souboru (tedy tripismenne pripony), prebral v hlave zkratku .html a
iniciativne si ji zkratil na .htm ? Vubec nic nevim o WWW serverech pro
Windows. V Unixu je soucasti konfigurace serveru sada pravidel, podle
kterych jsou prizpusobovana jednotliva URL (trochu to pripomina
konfiguraci sendmailu). Pokud je neco podobneho i u Windows serveru, snad
by bylo mozne pridat vhodne pravidlo, ktere z *.html udela *.htm. Jestlize
to nejde (napr. se server konfiguruje uplne jinak - coz bych ostatne
ocekaval), myslim, ze by bylo vhodne napsat autorovi dotycneho programu,
jestli by takovou nejakou vlastnost serveru nemohl zabudovat.

Mam totiz intenzivni dojem, ze jsem uz komunikoval s Windows WWW serverem,
ktery se takto choval. Striktni trvani na pripone .htm je z pohledu
uzivatele dost neprijemne (alespon pro mne tedy urcite - dost casto to
prehlednu).

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic