listproc A.Kotsikonas

Daniel Kafka xkafd02 at alfa.vse.cz
Mon May 22 13:23:39 CEST 1995

> Vazeni administratori ,
> mohol by sa mi ozvat niekto, kto prevadzkuje pod unixom listproc od
> autora Anastasios Kotsikonas v 6.0c  a poradit mi ohladom tejto jeho
> chyby:
> Ked mu niekto posle ziadost o subscribe a neuvedie v prikazovom riadku
> svoje Meno a Priezvisko, pricom neukonci editovany riadok s prikazom
> znakom CR, tak listproc krachne na chybe "Received SIGSEGV signal".
> Mal by to brat ako obycajnu syntakticku chybu!
> Verzia, ktoru som pred tyzdnom nainstalovala, je posledna free,
> novsia uz nie je dostupna.
> [...]
Dobry den,

my mame na listserv at alfa.vse.cz uplne stejny problem, coz nam silne
zneprijemnuje praci ( nebot tento listserver je pouzivan i pro vyuku na
VSE )
Ja jsem musel na verzi 6.0c upgradovat asi pred 2 mesici ( predchozi
verze byla omylem smazana :-( ) a od te doby se datuje stejny problem.

Prosim Vas, pokud by se Vam nekdo ozval s resenim tohoto problemu, zkuste
mi to poslat.

			S diky

				Daniel Kafka

Daniel Kafka, student of informatics, Prague University of Economics
e-mail : xkafd02 at vse.cz, xkafd02 at alfa.vse.cz   - Internet
       : xkafd02 at csearn.bitnet			- Bitnet
tel/fax/modem : 0042-2-301 70 22
adresse       : Navigatoru 606