HYPO-BANK CZ

Vladimir Vrabec vrabec at cs.felk.cvut.cz
Mon May 22 17:09:23 CEST 1995

Vazeni,

dovolte, abych splnil slib , ktery jsem dal pani dr. Trestikove
(tel. 21106323) z HYPO-BANK CZ a.s. (Stepanska 27, 11000 Praha 1),
ze jejim jmenem zverejnim v NET toto oznameni:

Pro pocitacovou supervizi chodu bankovniho systemu MIDAS v dobe od 17-22
pro dny PO-PA hleda tato banka studenty brigadniky s odmenou 100.-Kc/hod.

:-) Na mou otazku, zda studenti jsou podminkou nebo zda na brigadu se mohou
prihlasit i vysokoskolsti pracovnici, odpovedela, ze samnozrejme byt
studentem neni podminkou a ze onech cca 10 000 mesicne si muze brigadnicky
vydelat kazdy, kdo bude pracovat spolehlive a presne. :-)

Doufam, ze toto male odboceni z temat nasi e-konfrence mi bude tolerovano.
S diky
           Vladimir Vrabec