IRC

Jan Prikryl prikryl at sgi.felk.cvut.cz
Tue May 23 11:12:08 CEST 1995

> Date: Tue, 23 May 1995 10:10:21 MET-2DST
> From: "Petr Dolezal student K337" <DOLEZALP at feld.cvut.cz>
> To: net at cs
> Subject: IRC
>
> Chtel bych se zeptat,zda lze vyuzit nejaky verejny IRC klient pomoci
> telnetu, lze-li, kde a jak se k nemu pripojit.

  -Chat Servers - IRC   telnet sci.dixie.edu 6677 or telnet 144.38.16.2 6677
                        telnet exuokmax.ecn.uoknor.edu 6677 or 129.15.20.11
                        telnet caen.fr.eu.undernet.org 6677 or 192.93.101.16
                        telnet caen.fr.eu.undernet.org 7766 (For dumb terminal)
                        telnet obelix.wu-wien.ac.at 6996 or 137.208.8.6 6996
  =========>>>>>>>>>    telnet irc.tuzvo.sk 6668 or telnet 192.108.157.3 6668
                        telnet irc.nsysu.edu.tw (Login: irc)

>  Je IRC uzitecne nebo je to jen zatezovani site?

Rekl bych, ze na tohle se budou divat jinak spravci uzlu a jinak
lide, kteri IRC pouzivaji. Vzhledem k tomu, jak je IRC protokol
navrzeny, nemyslim, ze v nasich podminkach to sit nejak vyrazne
pretezuje (on ten provoz take neni nijak intenzivni) porovname-li
to s treba nyni oblibenym surfovanim po WWW.

Uzitecnost IRC je samozrejme diskutabilni. Ale casto se mi tak
rychleji a lepe hleda odpoved na problem, ktery bych jinak musel
posilat do newsu nebo hledat po siti - jsou tam zajmove kanaly jako
#linux, #root a podobne. A navic, jakmile ziskate dobre zname, je
tezke se od nich odtrhnout.

Honza Prikryl

   Jan Prikryl                         honzo on IRC
   postgraduate student                E-mail:
   graphics group sysadmin                <prikryl at sgi.felk.cvut.cz>
   Department of Computer Science      Tel: +42 2 24357417, 24357311
   CTU Prague, Czech Republic          Fax: +42 2 298098