Tak jsem byl na Comnet 95 Prague

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed May 24 07:03:44 CEST 1995

> Jako balzam na mne pusobilo objeveni stanku CONETu, dnes Internet CZ.
> Dost velky hloucek navstevniku mi cinil potize prodrat se k pultu a alespon
> pozdravit kolegy z VSCHT. Rozhlizet se kolem a hledat stanek CESNETu mi
> nenapadlo, protoze jsem byl jiz v predstihu informovan, ze provozovatel
> CESNETu mit stanek nebude. Vzpomnel jsem si na prave probihajici diskuzi
> v e-konferenci NET na tema CONET a CESNET a prispevek pana Zlatusky:
> "... cesnet navic zjevne neni a nikdy nebude tak pruzny, jako sit postavena
> s poslanim vyhovet komercnim pripojkam...". Vida, davy oblehaji jen stanek
> [...]

No, ja bych nebyl tak pesimisticky. Vcera jsem kolem stanku Internet CZ
prosel trikrat v rozmezi zhruba jedne hodiny (bohuzel jsem zadnou znamou
tvar nezaregistroval, takze nebylo koho pozdravit) a pokazde jsem juknul
na URL dokumentu, ktery si prave procital clovek u verejne vystaveneho WWW
klienta. Ze tri pokusu to dvakrat bylo na www.cesnet.cz a jednou na
bbs.vslib.cz. Tak si rikam, ze se zakaznici o CESNETu neco dozvedeli,
ackoliv nevystavoval.

Mimochodem (ted zadelam na dalsi flamewar) - pojmenovat firmu Internet CZ
mi pripada sice o neco slusnejsi, nez registrovat na sve jmeno svetove
znamou znacku (Unix, Sony,...), ale zase ne o moc. Nemam nejmensi pochyby
o tom, ze jmeno je zcela legalni. A mozna se to tak v zahranici i delava.
Take jsem si jist, ze slusnost nema v byznysu co delat. Presto mi ten
nazev pripada neslusny a nafoukany. Dost mne prekvapuje, za po nem lide z
CONETu (radu z nich osobne znam a vazim si jich) sahli.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-329-374           Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-27397             Czech Republic