Afera lizatko

Jan Korycan Jan.Korycan at axpsu.fpf.slu.cz
Thu May 25 09:31:34 CEST 1995

   Zdravim vsechny netisty,

   je mne velice trapne, ze musim do konference posilat tento prispevek,
   ovsem ze strany nekterych cinitelu jiste nejenovane fakulty (potrefena
   husa nejvice kejha) doslo ke snaze zneuzit cast meho prispevku do teto
   konference ke svemu spinavemu politikareni. Slo u tu cast, kde jsem se
   zminoval o velmi intenzivnim vyuzivani pocitace DEC 3000 AXP na
   obchodne-podnikatelske fakulte SU (to bylo to lizatko za pul milionu).

   Abych tedy predesel nekterym, dozajista umyslnym, nedorozumenim, rad
   bych vydal toto prohlaseni:

    *---------------------------------------------------------------*
    |  Veskere prispevky, ktere jsem poslal do teto konference      |
    |  vyjadruji jen a pouze muj osobni nahled a nemuseji se tedy   |
    |  shodovat  se skutecnym stavem veci ci s oficialnim postojem  |
    |  instituci, ktere jsou nejakym zpusobem s mym jmenem spjaty.  |

   Zaroven bych se chtel omluvit pracovnikum rektoratu Slezske
   univerzity, jejichz prace si velmi vazim a na ktere mohl, byt nechtene,
   zminovany prispevek vrhnout spatne svetlo.

   S pozdravem

						Jan Korycan
						fyzicka osoba