Psychopati ne Inetu maji nase adresy !!! DULEZITE

Pavel Korensky pavelk at chaos.dator3.anet.cz
Thu May 25 16:12:50 CEST 1995

Petr Skoda <skoda at sunstel.asu.cas.cz> wrote:
> Vazeni kolegove, dostal jsem zjevne dopis nejakeho psychopata ci
> schizofrenika ci co ja vim jeste. Nebudu jej posilat cely nebot je dlouhy
> asi 100 KB a zjevne projev nekoho v prinejmensim psychicky nenormalnim stavu.
> Pokud by nekdo mel zajem, poslu mu jej primo, nebo v pripade zajmu
> vystavim na anonymnim ftp. Domnivam se, ze je to zavazne a muze to mozna

Dejte to prosim nekam nebo mi to forwardnete. Ja bych si to docela precetl a zaradil do
sve sbirky blabolu z Internetu.

Diky PavelK

*                    Pavel Korensky (pavelk at dator3.anet.cz)                *
*     DATOR3 Ltd., Modranska 1895/17, 143 00 Prague 4, Czech Republic      *
*  PGP key fingerprint: 00 65 5A B3 70 20 F1 54  D3 B3 E4 3E F8 A3 5E 7C   *