...pokud nemam na pevnou linku...

Ondrej Grich, 4.rocnik GRICH at opf.slu.cz
Sat May 27 18:02:54 CEST 1995

    Dobry den,

  peclive sleduji diskusi tykajici se "sporu" CESNET vs. CoNet. Pri
zminovani cen a nakladu pripojeni na inet mne napadl nasleduji
priklad.

  Dejme tomu, ze jsem mala soukroma firma, ktera by se rada
"zviditelnila" na inetu, bohuzel nema prostredky na udrzovani pevne
linky. Resenim by bylo pronajem urciteho diskoveho mista a strojoveho
casu, stroje s pristupem na inet, kde by nas mily maly podnikatel mohl
umistit sve homapages atp.
    Zajimalo by mne, jestli existuji (a zda ano pak jake) firmy, inet
provideri, kteri poskytuji tyto, ci jim podobne sluzby.

           Preji hezky vikend a at vam klimatizace slouzi cely cerven.

                                   Ondrej  Grich
      Student 4. rocniku
      Slezske Univerzity
      e mail : grich at opf.slu.cz