NOT-LOGGED IN Connections

Miroslav Wagner WAMBI at barbie.die.fmph.uniba.sk
Mon May 29 21:38:40 CEST 1995

> Na konferenci NET byl jeden dotaz na automaticke odpojeni NOT-LOGGED
> stanic.
> Podle mne je tato diskuse neplodna, protoze, kdyby si precetli navod
> v NWOS ta by zjistili, ze na serveru staci dat prikaz

blablabla

kto ma o toto zaujem, tak nech sa prihlasi (ak tam este nie je) na
konferenciu NOVELL at ksvi.mff.cuni.cz, kto sa boji, ze mu budu cybat
predchadzajuce prispevky, tak sa nebojte (preco, to sa dozviete po
nahlaseni). Prihlasite sa na adrese listserv at ksvi.mff.cuni.cz. Je
zbytocne rozbiehat tuto diskusiu na dvoch kanaloch (vsak kto by cital
dvakrat to iste a navyse je tu vela takych, co nemaju radi NOVELL :-)
vid starsie prispevky s pred cca 1 az 2 mesiacov).

Bye
WaMBi

PS: nebite ma za to :-)

 Miroslav Wagner, Student of Informatics, Network Administrator
 Faculty of Math. and Physics, Comenius University, Bratislava
 URL     :  http://pascal.fmph.uniba.sk/~2wagner/
 E-mail  :  wagner at st.fmph.uniba.sk