Editor HTML

Juraj Panko Juraj.Panko at tuke.sk
Fri Nov 3 17:23:42 CET 1995

			Dobry den !
According to 8-428.6 Radek Pospisil.
>  Rad bych si vytvoril svou WWW stranku. Mohl by mi nekdo poradit,
> nejaky vhodny HTML editor, nejlepe pro MS-WINDOWS. Jake mate s HTML
> editory z(s)kusenosti.
Vo Windows pouzivam htmlasistant (htmlasst), okrem (+) - moznosti
zadefinovat si vlastne (nove) funkcie (menu user tools) ma nasledujuce
nevyhody: (-) nepokryva HTML 3, neopdporuje tvorbu tabuliek, v starsich
verziach generuje IMG SOURCE, namiesto IMG SRC (ak clovek nie je pozorny,
nevsimne si to ... :-)
v X-windows sa mi viac ako tkhtml, paci xhtml, ale aj tak najviac prace asi
v sucasnosti stale odvadzam v editore joe (s niektorymi vlastnymi makrami :-)
Juraj Panko
panko at ccsun.tuke.sk