Vlada v siti ?

Martin Krejci mkre at oku-ck.cz
Fri Nov 3 22:29:08 CET 1995

> Date:          Thu, 2 Nov 1995 13:40:29 +0100
> Urad vlady CR republiky je pripojen do Internetu a ma vlastni "domenu"
> vlada.cz
> posilam do teto domeny maily uspesne. Jakou adresu vsak ma premier
> nevim, vim toliko, ze velkym zastancem pocitacu a veci kolem nich neni...

Co to slysim? Takovy technokrat a neni zastancem pocitacu? Jen aby to
neprenesl na naseho pana prednostu.

Uz jsem (tusim) tady jednou psal, ze bych rad volil toho, kdo se
postara a komunikacni dalnice. Jenomze komunikacni dalnice take
nejsou vsechno...

Myslim, ze se tady jeste neobjevil nazev domeny, kterou pouziva
parlament, je to psp.cz, tamni spravce site byl a mozna jeste je
jmull at psp.cz.

Sincerely, Martin Krejci (mkre at oku-ck.cz)