Editor HTML

elzet at bajt.cz elzet at bajt.cz
Sun Nov 5 03:34:32 CET 1995

IS>  Ahoj lidi,

IS> Rad bych si vytvoril svou WWW stranku. Mohl by mi nekdo poradit,
IS>nejaky vhodny HTML editor, nejlepe pro MS-WINDOWS. Jake mate s HTML
IS>editory z(s)kusenosti.
IS>                                     predm dik,

IS>                                               Suspi
Stale a porad povazuji editory pro HTML za naprostou zbytecnost. Vsechny
stranky v pohode pisu v editoru Norton Commanderu, sem tam v necem
malickem ve Win (kdyz potrebuju clipboard pro kopirovani z jednoho fajlu
do druheho). Nakonec TeXisti mi rozumeji...
       Pozornost bych chtel obratit jinam. Misto hledani super editoru
pro hloupoucky HTML by se tvurci stranek WWW meli zamerit na Javu, bez
ktere to brzy nebude ono.
       Procez se ptam - mate uz nekdo nejake prakticke poznatky s
tvorbou programu v Jave? A kdyz, tak jake (srovnani, co to vsechno umi,
jak na to apod.)? Samozrejme strucne:)))
                                                          "elzet", BAJT