RRE: Dalsi pricina padani spojeni BAJTu s zivotni realitou

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Tue Nov 7 09:56:04 CET 1995

>Mne spise zajima pane sefredaktore, a myslim ze i mnoho lidi
>v teto konferenci, kdy dostanu(eme) to co jsem si radne a vcas zaplatil(i).
>Pokud budete ve sve dosavadni cinnosti pokracovat mel by se
>Vas casopis presunout do oblasti historickych ctvrtletniku ......

Pripojuji se k teto invektive a myslim ze neni uplne od veci diskuse
v konferenci NET. BAJT se totiz snazi byt jistym poskytovatelem omezeneho
pripojeni do Internetu. Pritom z postupu vydavani (zatim vyslo cislo
cerven 95) se zda, ze je asi v peknych financnich potizich a chce je
zaplacnout ziskanim dalsiho predplatneho prave zminenou nabidkou
pripojeni do Internetu. Sice se v nem casto pise o urcitych "objektivnich"
potizich, ale pozoruhodne je, ze jine pocitacove casopisy tyto potize nemaji
(tj. vychazeji vcas).

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko