blafblafblaf

Ladislav Zajicek elzet at bajt.cz
Tue Nov 7 11:48:45 CET 1995

To: net at cs.felk.cvut.cz
From: Jiri Kvarda <kvarda at VC.CVUT.CZ>
Subject: Re: RRE: Dalsi pricina padani spojeni BAJTu s zivotni realitou

>Mne spise zajima pane sefredaktore, a myslim ze i mnoho lidi
>v teto konferenci, kdy dostanu(eme) to co jsem si radne a vcas zaplatil(i).
>Pokud budete ve sve dosavadni cinnosti pokracovat mel by se
>Vas casopis presunout do oblasti historickych ctvrtletniku ......

Pripojuji se k teto invektive a myslim ze neni uplne od veci diskuse
v konferenci NET. BAJT se totiz snazi byt jistym poskytovatelem omezeneho
pripojeni do Internetu. Pritom z postupu vydavani (zatim vyslo cislo
cerven 95) se zda, ze je asi v peknych financnich potizich a chce je
zaplacnout ziskanim dalsiho predplatneho prave zminenou nabidkou
pripojeni do Internetu. Sice se v nem casto pise o urcitych "objektivnich"
potizich, ale pozoruhodne je, ze jine pocitacove casopisy tyto potize nemaji
(tj. vychazeji vcas).

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko

Pane Kvardo, pokud bych nemel Vasi invektivu, jak sam svuj plod definujete, hodnotit jako
zamernou lez, pak se ji hodne blizi. Vzdy me prekvapuje otrlost lidi, kteri bez sebemensiho
ostychu siri nesmysly, aniz si predem zjisti, zda to nesmysly nejsou. Bolsevik byl - a je -
stejne bohorovny.

1) Predplatne Bajtu neexistuje. Bajt vydava Svaz uzivatelu vypocetni techniky. Onech 324 Kc
je rocni clensky prispevek, ve kterem jsou zahrnuty tyto sluzby:

a) zasilani Bajtu
b) zlevnene diskety se sharewarem
c) pristup na Internet via BBS Bajtu

Uz kdyby tech 324 Kc zahrnovalo jen samotny celorocni pristup na Internet, bylo by to vic
nez dost. Na rozdil od vas mam k lidem diametralne odlisny pristup. Mimo jine chci, aby v
teto technicky zaostalejsi casti Evropy hlavne mladi lide vubec poznali, co to Internet je
a naucili se s nim pracovat bez ohledu na to, zda na tom vydelavame nebo ne. BBS Bajtu je
mimochodem jedina textova BBS sveho druhu, ktera umoznuje i graficky pristup na Web etc.

2) Ve financnich potizich se casopis Bajt neocitl svou vlastni zasluhou. Na BBS Bajtu
(bbs.bajt.cz) je konference /bajtmag, kde se vsechny veci tykajici se casopisu prubezne
probiraji.

Nez neco pustite z pocitace ven, zjistete si, co vlastne vypoustite. Pokud ovsem nejde o
zamer - pak uz bychom se ale pohybovali na zcela jine platforme.

L. Zajicek, BAJT