blafblafblaf

Petr Hruby Petr.Hruby at mzcr.cz
Tue Nov 7 12:26:27 CET 1995

On  7 Nov 95, 11:48, Ladislav Zajicek wrote:

> Pane Kvardo, pokud bych nemel Vasi invektivu, jak sam svuj plod definujete, hodnotit jako
> zamernou lez, pak se ji hodne blizi. Vzdy me prekvapuje otrlost lidi, kteri bez sebemensiho
> ostychu siri nesmysly, aniz si predem zjisti, zda to nesmysly nejsou. Bolsevik byl - a je -
> stejne bohorovny.

Vidim ze styl Vasich politickych uvodniku z Bajtu se presouva i
sem.

> 1) Predplatne Bajtu neexistuje. Bajt vydava Svaz uzivatelu vypocetni techniky. Onech 324 Kc
> je rocni clensky prispevek, ve kterem jsou zahrnuty tyto sluzby:
>
> a) zasilani Bajtu
> b) zlevnene diskety se sharewarem
> c) pristup na Internet via BBS Bajtu

To je hezky vymyslene. Ale pokud me pamet neklame (uz jsem dlouho
zadny Bajt nevidel) casto se v Bajtu objevovala reklama typu
"Predplatte si Bajt. Ziskate slevu, lacinejsi shareware a mozna ze
jeste neco."

> [...]
> a naucili se s nim pracovat bez ohledu na to, zda na tom vydelavame nebo ne. BBS Bajtu je
> mimochodem jedina textova BBS sveho druhu, ktera umoznuje i graficky pristup na Web etc.
>
> 2) Ve financnich potizich se casopis Bajt neocitl svou vlastni zasluhou. Na BBS Bajtu
> (bbs.bajt.cz) je konference /bajtmag, kde se vsechny veci tykajici se casopisu prubezne
> probiraji.
>
> Nez neco pustite z pocitace ven, zjistete si, co vlastne vypoustite. Pokud ovsem nejde o
> zamer - pak uz bychom se ale pohybovali na zcela jine platforme.

Pokud jsem to dobre pochopil, panove Biolek a Kvarda (a asi i jini) od Vas
chteli slyset vysvetleni, co je duvodem velkych prodlev mezi
jednotlivymi cisly. Pokud muzete strucne uvest ci zasluhou se Bajt
do problemu dostal a proc ty prodlevy, uvital bych to.

Jedna soukroma prosba na konec. Zkuste zjistit, proc mi uz asi pul roku
zadne cislo neprislo (nedavno jsem na stanku nejake zahledl).

A jeste neco. Veskere nazory, ktere jsem zde vyslovil, jsou ciste me
soukrome nazory a nijak nesouviseji s nazory a politikou Ministerstva
zdravotnictvi CR.

--
Ministry of Health of the Czech Rep.    Petr Hruby, system administrator
Palackeho nam. 4                        e-mail: Petr.Hruby at mzcr.cz
128 01 Praha 2                           phone: +42-2-24972193
Czech Republic                             fax: +42-2-24916019