WWW server casopisu BAJT

Ladislav Zajicek elzet at bajt.cz
Tue Nov 7 12:56:51 CET 1995

From: Robert Hanzlik <robi at pepa.feld.cvut.cz>
Subject: Re: blafblafblaf
To: net at cs.felk.cvut.cz

Zde si dovolim prozmenu diametralne nesouhlasit ja. Mam dojem, tedy vice nez
jen dojem, ze Major BBS, ktera je softwarem, na nemz beha Bajt BBS vam
dodala firma Infima, lec to je o necem jinem, ktera vsak co se pristupu na
Internet tyka poskytuje tytez, ne-li dokonce jeste lepsi sluzby ...

Robert Hanzlik               redaktor pocitacoveho mesicniku Elektronika
http://a1fel.feld.cvut.cz/~robi/
e-mail: hanzlik at feld.cvut.cz

Nehodlam dale diskutovat s lidmi, jejichz jedinym cilem je hrat si na hodne
slepou babu, urazet, utocit, uskodit. Zvlaste uz vubec ne s temi, kteri nemohou
zapomenout, ze jsem je vyhodil z Bajtu z duvodu, pro ktere musi vyletet z
jakekoli firmy kazdy, pane Hanzliku.

Jedine, co k necemu z vaseho psani smeruje vubec k necemu, je nepravdive
srovnani komercni BBS Infimy a nekomercni BBS Bajtu. BBS Infima - na
rozdil od BBS Bajtu - dosud nema SLIP, ktery by umoznoval pripojeni grafickeho
WWW browseru, IRC etc. To Infima hodla zavest az spolu s nasazenim BBS
Worldgroup. Takze venujte nalezitou pozornost tomu, co pisete, zvlaste kdyz
navenek vystupujete jako redaktor.
A pokud jde o srovnani sluzeb, o tom jsem vubec nepsal a psat nehodlam, protoze
to, co nabizi BBS Infima za penize, je jeji vec, a to, co nabizi BBS Bajtu
stale bezplatne, je jeho vec. A pak je veci uzivatelu dratu, aby si vybirali a
vyuzivali BBSky a servery podle sveho uvazeni.

L. Zajicek, Bajt

P.S. Dikybohu, ze nejsou vsichni stejni.