Dalsi pricina padani spojeni s Cesnetem

Jan Kasprzak kas at muni.cz
Tue Nov 7 13:24:29 CET 1995

[ Nejsem predplatitelem Bajtu, a tak mi nektere reakce na predchozi
  prispevek pripadaji pomerne neadekvatni. Ale to je jen muj skromny
  nazor ]
:
: Pri sledovani prenosu dat sem/tam z/do Internetu pri ruznem poctu kanalu
: jsem narazil na zahadu, ktera vyvolava pady spojeni, jez se tu dosud
: nestavaly.
:        Pri odesilani dat do Internetu (coz je pripad sosaku pripojenych
: k BBS Bajtu z Internetu) a pri vetsim poctu sosajicich zacne zhasinat
: kontrolka CS modemu (hlasajici, zda je modem pripraven k odesilani dat).
: Kdyz zhasne na delsi dobu, nakonec zhasne i MR (modem ready) a spojeni
: je v cudu. Zda se, ze chyba by mohla byt nekde v Linuxu, ktery - obrazne
: receno - neudrzi odesilana data na uzde, az cely system zkolabuje.

	Operacni system? A jakym zpusobem zkolabuje? Asi by to chtelo,
abyste byl vice specificky ohledne hardwaru, ktery pouzivate,
a verze OS.

	Jen tak odhadem: Mate pripojene modemy k pocitaci kabelem,
ktery zvlada hardwarovy handshaking? Jaky protokol pouzivate (PPP/SLIP)?

: P.S. Pokud nekdo mate zkusenosti s uvedenym problemem, smele se
:      vyjadrete. Diky.
:
	Cas od casu provozuji PPP spojeni po vytacene lince, a funguje
bez problemu.

	Zkuste mi napsat mail mimo tuto konferenci, at nepohorsime
nektere zdejsi ctenare ;-)

-Yenya

--
Jan "Yenya" Kasprzak  |  mailto:kas at muni.cz  |   http://www.fi.muni.cz/~kas/
[[[[ Student of Informatics, Faculty of Informatics, Masaryk University ]]]]