jak nato

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Wed Nov 22 12:03:23 CET 1995

At 11:07 22.11.1995 +0100, you wrote:

>  Osobne povazuji za mnohem lepsi (a na rozdil od Eudory je to freeware v
>jedne variante a umi i uuen/decode) WinPmail (Pegasus Mail for Windows).
>Verze 2.10 je na nasem anonymnim ftp serveru
>(ftp.utia.cas.cz:/pub/network_PC/WINDOWS/winpmail/*) i s prikladem
>nastaveni pro soubor pmdflts.ini a s wpm-lmtt.rsc pro kodovou stranku 1250
>(tj. posle-li Vam nekdo neco cesky a nastavite-li si fonty, tak to
>prectete -- a budete-li chtit, muzete dopisy s diakritikou i odesilat).

Je pravda, ze na cestinu je lepsi WinPMail, ale na MIME attachmenty je
podstatne lepsi Eudora. PMail posila attachmenty jako zvlastni zpravy a tak
se mi nekdy stane, ze dostanu attachment bez niceho a teprve treba za nekolik
hodin zpravu, ke ktere ten attachment mel byt pripojen.

Strom mailboxu rozvijeny ze submenu ma take neco do sebe oproti jednourovnovym
folders v PMailu.

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko