Eudora x WinPmail [Re: jak nato]

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Nov 22 12:15:26 CET 1995

On Wed, 22 Nov 1995, Jiri Kvarda wrote:

> Je pravda, ze na cestinu je lepsi WinPMail, ale na MIME attachmenty je
> podstatne lepsi Eudora. PMail posila attachmenty jako zvlastni zpravy a tak
> se mi nekdy stane, ze dostanu attachment bez niceho a teprve treba za nekolik
> hodin zpravu, ke ktere ten attachment mel byt pripojen.

  To je u uz docela dlouho dostupnych verzi volitelne (urcite pmail 3.2,
winpmail 2.1).

> Strom mailboxu rozvijeny ze submenu ma take neco do sebe oproti jednourovnovym
> folders v PMailu.

  Jiste. Zatim jsem sice nenarazil na to, ze by mi to chybelo, ale urcite
muze byt situce (nebo clovek), ve ktere se to hodi. Temi lepsimi
moznostmi jsem myslel ruzne varianty kodovani pro pripojene soubory atd.

  Na souhrnou analyzu znam oba programy nedostatecne, navic v pripade
Eudory mluvim o verzi 1.4.3 (starsi o 0.0.1). Chtel jsem jen poukazat na
to, ze winpmail je, pokud clovek nepotrebuje nejakou Eudori specialitu,
stejne hodnotny pro bezneho uzivaele (a dle mne mozna i trosku
vyhodnejsi, coz je ale mozna ovlivneno vetsi znalosti winpmailu). Tazeni
proti nepratelum ,,toho nejlepsiho postovniho programu`` vyvolavat nechci
a doufam, ze ani nenastane.

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home.html