Smerovani - zacatecnicky dotaz

Peter Sevc sevc at saske.sk
Thu Nov 23 10:21:32 CET 1995

At 09:54 23.11.1995 +0100, you wrote:

>V UNIXu existuje velice sikovny prikaz traceroute, ktery vypisuje "cestu"
>kudy paket projde, takze kdyz dam:

Pre Trumpet existuje program ws_watch, ktory vie okrem ineho urobit aj
traceroute. Potrebuje vsak win32 podporu, inak nepobezi. WS_watch (aj ine
programy pre winsock) sa da najst na lubovolnom mirrore simtelu (prip. cica).

P.Sevc
 Peter Sevc				| E-mail: sevc at saske.sk
 Institute of Materials Research	|	  sevc at nessie.dnp.fmph.uniba.sk
 Slovak Academy of Sciences		| Finger: sevc at linux1.saske.sk
 Watsonova 47				| WWW:    http://www.saske.sk/~sevc
 043 53 Kosice            		| Phone:  +42 (95) 38115
 Slovakia	                        | Fax:    +42 (95) 37108