Eudora x WinPmail [Re: jak nato]

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Thu Nov 23 11:31:58 CET 1995

>   To je u uz docela dlouho dostupnych verzi volitelne (urcite pmail 3.2,
> winpmail 2.1).
>   Na souhrnou analyzu znam oba programy nedostatecne, navic v pripade
> Eudory mluvim o verzi 1.4.3 (starsi o 0.0.1). Chtel jsem jen poukazat na

Verze Pegasus Mail for Windows 2.1 je stara o 0.1.3 - prave dnes jsem
dostal oznameni o zverejneni 2.2.3. Zrcadlo na ftp.vslib.cz zatim obsahuje
"jen" 2.2.2 a matersky archiv Pegasa je v soucasnosti nedostupny. Pocitam,
ze behem zitrka jiz u nas nova verze bude.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic