Metropolitni datove site

rg at ova.pvt.cz rg at ova.pvt.cz
Thu Nov 23 16:27:16 CET 1995

Docetl jsem se,ze by snad u nas v CR mely existovat tzv. metropolitni
datove site (MDN).
Melo by jit o propojeni jednotlivych LAN podniku a instituci ve meste.
Poslanim techto metropolitnich datovych siti by melo byt sdileni
a poskytovani informaci pro potreby lepsi funkcnosti samospravy mesta.
Vymena informaci mezi urady a institucemi,skolami,komercnimi organizacemi
spolu se samospravou mesta.
Nevite nekdo zda takove site existuji a zda jsou napojeny na Internet?

Pomoci vyhledavacich sluzeb se mi tento termin nepodarilo najit.
Dekuji za jakoukoliv informaci popr. odkaz.

                                             S pozdravem

Rostislav Grandetti
PVT a.s.                                 e-mail:    grandeti at ova.pvt.cz
Nadrazni 3                            telephone:    +42-69-6155204
702 30 Ostrava                              fax:    +42-69-6132060
Czech Republic , Europe