Lantastic a ti druzi

Petr Simek petrsi at entu.cas.cz
Thu Nov 23 17:11:20 CET 1995

> Diky, nakoukl jsem, nasel, ale nebylo to ono.
> Rad bych disky z NT i Lantasticu, nejlepe najednou, ale spokojil bych se i s
> variantou
> COSI_PRO_NT -> kuk na disk -> odstranit COSI_PRO_NT -> COSI_PRO_LANTASTIC ->
> kuk na disk -> odstranit COSI_PRO_LANTASTIC ->...
> Ale hlavne bez bootovani.
>
> Sitovych karet mam k dispozici hejno.

Lantastic 6ka ma v sobe i klienty pro Novella a LANManager (WfW). Nicmene
bych cekal ze prikaz NET USE v Lantastikovskem klientu bude fungovat
stejne dobre pro Lantastikovsky server jako LANManager server a treba NTcka.

Ty NTcka by mely mit zapnuty protokol NetBeui - pouziva Lantastic jako default.

S pozdravem