jak nato

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Wed Nov 29 09:15:47 CET 1995

28 Nov 95 v 18:50, Petr Opletal napsal:

> No nevim - ja to pouzivam a pokud se nepletu, tak sice mohu
> nastavit, aby se mi schranka na POP3 bud vyprazdnovala nebo ne, ale
> schranky meho postaka jsou na "mem" disku. Ze ten disk muze byt
> sitovy (a napr. pro kazdeho uzivatele ten stejny disk jina fyzicka
> cast disku), je dost jina kava ...

Nevim jak predesle verze, ale WinPmail od verze 2 (aktualni je 2.23)
toto podporuje. Muzete mit Vsechny mail foldery na jednom serveru
(vcetne noticeboards - verejne foldery). Vsechno muzete administrovat
na jednom pocitaci, pridelovat ruznym lidem ruzna prava atd.
Vsechny tyto funkce jsem vyzkousel a funguje to. Tvorba je popsana v
HLP.

-tom-

PS: Objektivne - Pmail is the best!

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *