jak nato

Bohumil Chalupa bochal at apollo.karlov.mff.cuni.cz
Wed Nov 29 09:22:24 CET 1995

On Tue, 28 Nov 1995, Petr Gadorek wrote:

> No prave ten WinPmail :-)))). S protejskem pop3.
>     Gada

Ale ne. Ne tak zcela. Pokud vim, pop3 umoznuje zachazet jen s celymi
foldery najednou (opravte mne, jestli se pletu).
Protokol IMAP2 naproti tomu pracuje s foldery interaktivne. Posle klientovi
seznam dopisu (pripraveny serverem), na pozadani pak jednotlive dopisy,
ci dokonce jen jejich Mime casti. Neni tedy nutno tahat nic, co nechceme.
Dopisy zustavaji na serveru, kopie boxu se nestahuje na klientskou stanici
(i kdyz i to protokol IMAP dovoluje).
Tolik na obhajobu me oblibene Pine.  :-))
(Nevi nekdo jeste o jinem klientovi, ktery by pouzival IMAP2?)

Zdravi
      Bohumil Chalupa, KFK MFF UK
      bochal at met.mff.cuni.cz