VS a komercni organizace

Vlastimil Cudek cud20um at fpf.slu.cz
Wed Nov 29 09:44:43 CET 1995

On Wed, 29 Nov 1995, Bohumil Chalupa wrote:

> Prosim vas, k cemu by takova konference byla, kdyby tam kazdy jen poslal
> dotaz, "tohle bych rad vedel a odpovedi prosim na soukromou adresu"...?
>
> Bohumil Chalupa, KFK MFF UK
> bochal at met.mff.cuni.cz

  No ja jsem myslel, ze tento problem bude specificky jen pro nasi skolu,
ale mylil jsem se. Dale jsem bral v uvahu ruzne 'zajimave' prispevky na
toto tema a nechtel jsem tim v konferenci otravovat.

 Jelikoz je ale zajem veliky, tak posilam obsah dopisu, ktery mi prisel
od pana Satrapy. (doufam, ze neudelam nic spatneho)

						Vlasta