jak nato

Jan Suchanek suchos at inteligent.uiv.cz
Wed Nov 29 13:52:39 CET 1995

POP3 ?!

> Nevim jak predesle verze, ale WinPmail od verze 2 (aktualni je 2.23)
> toto podporuje. Muzete mit Vsechny mail foldery na jednom serveru
> (vcetne noticeboards - verejne foldery). Vsechno muzete administrovat
> na jednom pocitaci, pridelovat ruznym lidem ruzna prava atd.
> Vsechny tyto funkce jsem vyzkousel a funguje to. Tvorba je popsana v
> HLP.

Abych to srovnal. Kdosi tu zminil, ze PINE jede na IMAP. To je to, co
potrebuji. Mame unix mail server, kde mam svou postovni schranku (Inbox)
a ve svem domovskem adresari vsechny dalsi slozky, vcetne odeslane posty.
A k temhle slozkam chci mit pristup z !libovolneho! pocitace nejakym peknym
Winsock programkem. Ne jako ted, kdy v okne WfW pustim telnet, prihlasim
se k unix stroji a z konzole pustim unix-ovskou pine...

	Zdravim,
		Suchos

        \\    //    ||      \\//   	tel. 24 22 97 14-21, l. 271