PMail (Re: jak nato)

Tomas Najman tomas at exprit.cz
Wed Nov 29 13:54:05 CET 1995

29 Nov 95 v 13:31, Petr Opletal napsal:

> A musi to byt souborovy server nebo je rec o pocitaci na kterem bezi
> POP3. Protoze ja si nejsem jisty, jestli jsou uvedene funkce na
> strane postovniho "dorucovatele" podporovany - coz by musely. Aneb
> kdyby tomu tak bylo, tak bych v podstate pracoval nad postovnimi
> schrankami na "dorucovacim" pocitaci, coz si proste nedovedu
> predstavit ...

Zadne POPy. To je interni vec Pmailu.

Nejedna se o postovni schranky v pravem slova smyslu. Je to totez,
jako kdyz ma kazdy uzivatel svuj adresar na svem pocitaci a tam mu
Pmail uklada maily, ktere nacte pomoci POP3.
Vy muzete tyto adresare mit na jednom pocitaci, coz je lepsi z
hlediska administrace.
Do techto adresaru vsak zadna  posta automaticky neprichazi ani
neodchazi. To si delaji uzivatele sami pomoci svych klientu Pmailu.

* Ing. Tomas Najman              e-mail: tomas at exprit.cz *
*                                najman_d at ix.wcc.govt.nz *
*     WWW: http://www.exprit.cz/~tomas/index.shtml       *
*-------------System and Network Support ----------------*
* Exprit Ltd.,  V. Huga 4,  Praha 5,   Tel: +42-2-545652 *
* http://www.exprit.cz  (If modem connection is active!) *