Konference o doprave ?

Zdenek Maruna maruna at vc.cvut.cz
Thu Nov 30 08:10:05 CET 1995

>    Zdravim vsechny Netisty a Internetisty...
>
>    ... a obracim se na ne s prosbou o pomoc.
>    Nevite, prosim nekdo o nejake konferenci (ci jinym zdrojem
>informaci) na Internetu, ktera by se zabyvala dopravou (nejlepe
>zeleznicni) a byla vedena v cestine ;-). Doufam, ze me pozadavky
>nejsou prilis velke.
>    Uvitam jakoukoliv (i nepotesujici) odpoved.

Na URL:
      http://www.cvut.cz/home/railway.htm
je prehled evropskych zeleznicnich zdroju Pokud je mi znamo tak nema co do
uplnosti obdobu. Na nekterych serverech tam zminenych je i prehled
emailovych konferenci o doprave. Myslim, ze vsechny jsou na serverech v USA.

>                                    Predem dekuje

> Vlastimil NOVOTNY

Zdenek Maruna

ICSC-VC CVUT                           maruna at vc.cvut.cz
Zikova 4                               tel: **42 2 2435 3306
CZ 166 35 Prague                       fax: **42 2 311 7529