Konference (was: Re: VS a komercni organizace)

Hynek Med xmedh02 at manes.vse.cz
Thu Nov 30 15:20:25 CET 1995

On 29 Nov 1995, TOMAS KOUBA postmaster wrote:

> Neni to zas uplne na 100% pravda.

Ja bych rekl, ze to *vubec* neni pravda. Ve fidu je napriklad dost lidi,
kteri mohou psat do konferenci, ale vubec nemaji svoji soukromou adresu! V
praxi se do fido-konferenci posilaji odpovedi i dost soukromeho
charakteru, a hlavne off-topic kecy. (Muj dojem, nerikam, ze to tak chodi
vsude a porad.)

Ve fidu jsou sice formalne prisnejsi pravidla, ale vetsinou daleko vic
bordelu a off-topic zprav, nez na Internetu. IMHO. Na druhou stranu,
nektere konference maji dobrou uroven, i malo off-topic zprav, zvlaste ty
uzce zamerene (UNIX.42).

Hynek

Hynek Med, xmedh02 at manes.vse.cz