Telefon pres Internet

Petr Macoun braun at login.cz
Thu Nov 30 16:12:12 CET 1995

Dobry den,

	zkousel jsem nedavno telefonovat pres Internet, narazil jsem mj.
na stranku s prehledem ruznych moznosti a SW. Ja jsem zkousel Internet
Phone od firmy Vocaltec, ktery v trial verzi dovoli 60 sekund hovoru, coz
na pokusy bohate staci. Zkuste http://www.vocaltec.com/.
	Pro telefonovani jsou dulezite dve veci: rychlost pripojeni a to,
jestli zvukova karta podporuje tzv. full duplex. To bezne karty pro PC
nemaji, snad SB AWE 32, takze nelze najednou mluvit a poslouchat
a ucastnici hovoru se musi stridat. To umi zmineny program automaticky.
Ja s rychlosti 14.4 jsem mel zasadni problemy lidem na druhe strane
rozumet, mozna kdyby nekdo odsud se chtel domluvit na testech
v nejakou rozumnou hodinu....

Ing. Petr Macoun
B. Braun Medical Praha s.r.o.
Cigankova 1861