VS a komercni organizace, Was: zpracovani informaci

Martin.Postulka at cerge.cuni.cz Martin.Postulka at cerge.cuni.cz
Thu Nov 30 18:23:24 CET 1995

>Dobra, ale to by potom odsouvalo smysl konference jako takove. Mohu
>se mylit (pokud ano, tak mne opravte), ale smyslem konferenci neni
>jen vznaset dotazy. Patri k nim prece i jejich spolecne reseni v
>ramci prislusne konference. V tomto smyslu by nejen mne zajimal i
>nazor ownera teto (myslim si, ze velmi dobre) konference.

Tak nejak.
- Odpovedi do konference zasadne ano.
- Konference by mela mit fungujici archiv.
- Tematicky strukturovat a filtrovat informace by sice byla zasluzna cinnost,
kterou ale malokdo bude stihat. Zkuste si to.

- Navic, trideni zrna od plev je dost subjektivni, takze si to idealne udela
kazdy sam. Jde spis o nastroje a metody jak zefektivnit jak cteni, tak pripadne
automatizovane zpracovani. V tomhle ohledu by IMHO dost pomohlo zavedeni a
dodrzovani urcitych konvenci.

a) usporne, vystizne a prehledne oznacene citace v odpovedich
b) vystizny subject (mozna strukturovany)
c) nejaka konvence klicovych slov nebo zkratek pro typ zpravy
  (napr. NERELEVANTNI PRIPODOTEK, OSOBNI STANOVISKO, ZKUSENOST, ODKAZ NA ZDROJ,
   atp.) Re: a Fw: v subjectu mi pripada trochu malo.
d) graficka uprava (podstatna pro klasicke cteni)

Naslo by se toho vic.

Mozna je to utopie, ale konec koncu princip komunikace je v tom,
ze druhy se snazi porozumet tomu co prvni se snazi stravitelne naformulovat.
resp. prvni se snazi porozumet tomu co druhy se snazi stravitelne naformulovat.
(aby se nikdo neurazil)
a jejich role, ac nezastupitelne, jsou srovnatelne dulezite.

IMHO, kdyz z konference ctu X mailu denne a posilam tam x mesicne, a vim ze to
bude (muset) cist N lidi tak si s tim muzu (musim) dat trochu vic prace nez s
osobnim dopisem komukoli. Bohuzel mam dojem, ze to byva obracene.

Martin Postulka