Bajt na Internetu

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Mon Oct 2 16:53:53 CET 1995

Vazeni pratele,

omlouvam se Vam vsem za tento mail, ktery by mel byt spise smerovan primo a
pouze RNDr. Satrapovi z TU. Z mne nepochopitelnych duvodu vsak pan Satrapa
naprosto nereaguje na moje cetne maily, takze ho zkousim oslovit touto
cestou.

Jiz od cervna t.r. je k Internetu pripojen casopis Bajt a prostrednictvim
sve BBS poskytuje pripojeni i svym ctenarum (pje to zajimava nabidka,
protoze predplatitele Bajtu jiz krome 324 KC predplatneho/rok neplati bvubec
nic a maji pristup k FTP, Telnetu, elektronickoe poste atd.) Zajemce o
blizsi informace odkazuji na Seznam poskytovatelu Internetu v CR, ktery je
mozno nalzet na zname adrese
http://sgi.felk.cvut.cz/~prikryl/providers.html.

Pripojeni Bajtu na Internet znamena krome jineho i to, ze je nyni dostupna z
Internetu BBS bajtu (telnet://bbs.bajt.cz) a WWW server (http://www.bajt.cz
zatim je to pozue provizorium, ve velmi blizke budoucnosti (1-2 tydny) bude
presunut na zcela jiny server a prepracovan bude i obsah).

Jelikoz mame pochopitelne zajem o to, abychom byli zahrnuti do vynikajiciho
Seznamu zdroju CR (drive CESnetu), napsal jsem ihned po pripojeni RNDr.
Satrapovi se zadosti, aby nas do nej zahrnul. Poprve jsem psal v cervenci,
naposledy v zari (celkem asi 5x). Bohuzel, ze mne neznameho duvodu moje
maily zustaly vzdy bez odpovedi a navic jsme do seznamu zahrnuti nebyli a
nejsme.

Na podzimnim PC Salonu jsme jako Bajt predstavovali Internet a nasi BBS
siroke verejnosti. Prisel i pan, ktery mi vehementne vynadal, jak si to
predstavujeme, ze nejsme v "Seznamu". Odpovedel jsem mu, ze jsem doktora
Satrapu nekolikrat kontaktoval atd. Na to reagoval usmevem a slovy : v
rijnove aktualizaci uz urcite budete. Jelikoz ho pritomny pracovnik CESnetu
p jeho odchodu kvalifikoval jako nekoho, kdo k CESnetu patri, rekl jsem si,
ze vse je OK a ze si tedy pockam do rijna. Po obdrzeni dnesni aktualizace
jsem vsak opet zjistil, ze se nic nestalo a proto jsem se odhodlal k tomuto
mailu.

Proto nyni doufam, ze se RNDr. Satrapa na tuto moji vyzvu ozve a patricne
zareaguje. Jako rovnze zamestany clovek chapu, ze ma jiste na praci i jine
veci nez je udrzovani "Seznamu", ale tri mesice, to je prece jen prilis.
Vam vsem ostatnim se jeste jednou omlouvam za tento ulet ve forme vyrizovani
osobnich zalezitosti prostrednictvim konference a udilim si 100 trestnych
bodu :-))

S pozdravem

Marek Antos
SysOp BBS Bajtu & Network Administrator