Bajt na Internetu

Pavel Janecek JANECEK at cmc.cz
Mon Oct 2 18:35:54 CET 1995

Pan Marek Antos se dlouze rozepisuje jake velke problemy mel se
zaregistrovanim www.bajt.cz. Skutecne velmi poucne.
Bohuzel mam zcela jine zkusenosti s dobou odezvy od spravce resources
Pavla Satrapy. Nekdy pred 2 tydny jsem nasel chybicku v odkazech,
Pavlovi jsem napsal a oprava byla udelana behem 1/2 dne. To si myslim
je velmi dobry response time.
Dluzno podotknout, ze nejsem pribuzensky ani jinak s Pavlem S.
spriznen.
Byt clenem redakce Bajtu radeji bych se soustredil na vydavani
casopisu v lepsich casovych intervalech nez je 1/2 rok.

Jinak webu Bajtu zdar, ale zatim tam neni co ke cteni ba ani
ke koukani.
*********** Czech Management Center Celakovice ***********
** nam. 5. kvetna 2, 250 88 Celakovice, Czech Republic  **
**                                  tel:+42 202 891 441 **
** ing. Pavel Janecek               fax:+42 202 891 997 **
** Director of Computer Center   e-mail:janecek at cmc.cz  **