Bajt na Internetu

Marek Antos Marek.Antos at ruk.cuni.cz
Mon Oct 2 18:50:31 CET 1995

> Bohuzel mam zcela jine zkusenosti s dobou odezvy od spravce resources
> Pavla Satrapy. Nekdy pred 2 tydny jsem nasel chybicku v odkazech,
> Pavlovi jsem napsal a oprava byla udelana behem 1/2 dne. To si myslim
> je velmi dobry response time.

Na tom neni nic spatneho. I ja jsem realivne pln udivu, ze to tak dlouho
trva, protoze jsem si napriklad vsiml aktualizace www.infima.anet.cz na
www.infima.cz (tato zmena se tusim udala nekdy v puli zari). Cimz ovsem
nechci rici vubec nic jineho, nez ze se mi to zda divne (cimz ovsem opet nic
nepodsouvam kolegovi Satrapovi ani nikomu jinemu). Proto jsem poslal mail
sem do konference, abych konecne zjistil, co se deje...

> Byt clenem redakce Bajtu radeji bych se soustredil na vydavani
> casopisu v lepsich casovych intervalech nez je 1/2 rok.

Logicky zaver, souhlasim. Ovsem nezda se mi to souvisejici s mym dotazem.
BTW, nejsem clenem redakce Bajtu.

> Jinak webu Bajtu zdar, ale zatim tam neni co ke cteni ba ani
> ke koukani.

Jak jsem uz uvedl, je to naprosto nereprezentativni stav, ktery je docasny.
Ovsem doufam, ze zrovna tento fakt nijak neovlivnuje, zde je ten ktery
server zahrnut do Seznamu. Ostatne, jsou v nem uvedeny horsi... A navic, slo
mi predevsim o uvedeni BBS (Web se pridal az pozdeji).

S pozdravem

Marek Antos
SysOp BBS Bajtu & Network Administrator
E-mail: antos at cuni.cz, antos at bajt.cz