Bajt na Internetu

Jiri Kvarda kvarda at vc.cvut.cz
Mon Oct 2 19:35:35 CET 1995

At 16:53 2.10.1995 MET-2DST, you wrote:
>Na podzimnim PC Salonu jsme jako Bajt predstavovali Internet a nasi BBS
>siroke verejnosti. Prisel i pan, ktery mi vehementne vynadal, jak si to
>predstavujeme, ze nejsme v "Seznamu". Odpovedel jsem mu, ze jsem doktora
>Satrapu nekolikrat kontaktoval atd. Na to reagoval usmevem a slovy : v
>rijnove aktualizaci uz urcite budete. Jelikoz ho pritomny pracovnik CESnetu
>p jeho odchodu kvalifikoval jako nekoho, kdo k CESnetu patri, rekl jsem si,
>ze vse je OK a ze si tedy pockam do rijna.

Ten pan, co Vam podle Vas vynadal jsem byl ja (pokud za vynadani pokladate
dotaz: "Vite neco o tom, ze existuje Prehled zdroju CESNETu ?").

>Po obdrzeni dnesni aktualizace
>jsem vsak opet zjistil, ze se nic nestalo a proto jsem se odhodlal k tomuto
>mailu.

Vedu ponekud jinak usporadany Prehled zdroju na
http://www.cvut.cz/cesnet/resources.htm .
Vas listecek mam stale na stole a cekal jsem se zapracovanim na rijnovou
aktualizaci od pana Satrapy. Hned jak jsem videl, ze tam Bajt neni, jsem se
rozhodl ze mu po kontrole Vami uvadenych URL napisi. Nicmene jste mne
predbehl.

>Proto nyni doufam, ze se RNDr. Satrapa na tuto moji vyzvu ozve a patricne
>zareaguje. Jako rovnze zamestany clovek chapu, ze ma jiste na praci i jine
>veci nez je udrzovani "Seznamu", ale tri mesice, to je prece jen prilis.
>Vam vsem ostatnim se jeste jednou omlouvam za tento ulet ve forme vyrizovani
>osobnich zalezitosti prostrednictvim konference a udilim si 100 trestnych
>bodu :-))

Upozorneni na vlastni sluzbu na Internetu povazuji v teto konferenci za
naprosto legitimni, tj. bez trestnych bodu.

>Marek Antos
>SysOp BBS Bajtu & Network Administrator

S pozdravem,

Jiri Kvarda                       Ceske Vysoke Uceni Technicke
e-mail: kvarda at vc.cvut.cz         Vypocetni centrum, ICSC
tel.: +42 2 2435 3306             Praha, Cesko