Bajt na Internetu

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Oct 4 07:49:08 CET 1995

Prapodivna situace.

Nejsem si vedom, ze by mne nekdy nekdo zadal o zavedeni www.bajt.cz a
bbs.bajt.cz do seznamu zdroju. Jelikoz mam mizernou pamet, nechal jsem si
pro jistotu prohledat svou postovni schranku nejprve na jmeno Anto
v adrese odesilatele a pak na retezec www.bajt v celych dopisech. Odpovedi
mi byly pouze dopisy ze vcerejska.

Timto tedy prohlasuji, ze jsem nikdy zadne oznameni, o kterych mluvil pan
Antos, nedostal. Jedine vysvetleni, ktere mne napada, je, ze dopisy spatne
adresoval.

Muze se stat (ackoli se snazim, aby tomu tak nebylo), ze nekdy nekomu
odpovim pozde nebo vubec ne. Nicmene jsem jeste nikdy - alespon pokud vim -
nedelal mrtveho brouka a neodpovidal na opakujici se dopisy (rikejme jim
urgence).

A na zaver neco konstruktivniho: jen co dopisi tenhle dopis, zanesu
www.bajt.cz a bbs.bajt.cz do seznamu zdroju. Predpokladam, ze dotycny
server je umisten v Praze.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic