Starman

Riha Petr Riha at lfhk.cuni.cz
Wed Oct 4 08:28:31 CET 1995

Honza Prikryl pise:

>Osobne mne tyto reklamy dost vztekaji, ale: je to proti pravidlum,
>posilat reklamy do email listu?
Informace me zajimaji, reklama je mi hnusna a nemravna.
Ale kde konci informace a kde zacina reklama? Jestli je to nekomu jasne,
byl bych mu vdecen za odpoved. Asi tezko se shodneme na takove
definici reklamy, aby se to dalo algoritmizovat a pouzit pri trideni posty.
>by mne zajimalo, jestli to ostatnim spis vadi nebo je jim to jedno nebo
>takoveto zpravy naopak vitaji.

Tak to je mi divne, jen dva ohlasy( :-O)
Uz takhle dostavame dost reklam ze zapadu. A pri nedostatku firemni
etiky v Cesku a trzni agresivite nasich firem (od slova trhni_co_se_da)
se asi daji cekat pekne veci.
Nebo ze bych slysel travu rust?

Petr Riha
riha at lfhk.cuni.cz