test

TheBenO Peter Straka straka at kesp.elf.stuba.sk
Wed Oct 4 09:37:28 CET 1995

> From owner-net at cs.felk.cvut.cz Tue Oct  3 21:35:32 1995
> Subject: Re: test
> > Date: Tue, 3 Oct 1995 21:08:37 MET-2DST
> > From: Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz>
> > To: net at cs.felk.cvut.cz
> > Subject: test
>
> A uz to zacina ...

A dufem ze je to len 2 krat ( prvy a posledny ) !!!

> Jenom by mne zajimalo, proc je charset Latin1, kdyz ten text bude spis
> v Latin2 ... jinak ten zbytek je problem meho osobniho MIME (ci spise
> no-MIME) Elmu a nezehram nad nim (je treba asi zprovoznit metamail,
> zelbohu ... nebo vi nekdo o nejake nove verzi Elm, ktera uz MIME umi?)

Charset je Latin1 a kodovanie Latin2 ale to je asi chyba maileru.
Samotny text je v Latin2 citatelny.

1/ v mojom MIME mailtool prezeraci som mal to iste.
2/ spustil som pine v terminali s latin1 fontom a uz to bolo celkom dobre
ibaze namiesto akcentovych znakov tam boli cierne obdlznicky.
3/ spustil som si terminal s Latin2-fontami a pine a tam to bolo vsetko
spravne.

NAZAVER:
MIME maily sice dokazem precitat ale nie som ochotny koli nim menit svoj mailer
a tak budu tie maily dobre zhovadene a je si o ich odosielateloch pomyslim svoje!!! ( a nebude to nic dobre).

Zdravi
                                            TheBenO ( Ing. Peter Straka )
  | KESP EF STU Bratislava                  straka at kesp.elf.stuba.sk       |
  |                                         straka at elf.stuba.sk            |
  | Unix,TeX,C,Assebler,Gfx,Toonz,...,SGI,Sun,Amiga,Power-Mac,...,         |