test

Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Wed Oct 4 09:32:07 CET 1995

> > From: Martin Krejci <mkre at oku-ck.cz>
>
> A uz to zacina ...

                               tohle je zcela jasne - anglicky
nainstalovany Pegasus Mail. Prislusny spravce se nenamahal
nadefinovat, ze se ma pouzivat ISO-8859-2 s odpovidajicimi prevodnimi
tabulkami.

                              hmmm, obsoled version (ale fungovat s
cestinou by mela)

> Jenom by mne zajimalo, proc je charset Latin1, kdyz ten text bude spis
> v Latin2 ... jinak ten zbytek je problem meho osobniho MIME (ci spise
Takze problemy v lidech - ale to se doufam casem vytribi. Cim vice se
bude MIME pouzivat, tim spise si to lidi daji do poradku.

___________________ test ceske abecedy ------------------

TENTO DOPIS ODE MNE ODCHAZI CESKY
A ROZUMNE "STARE" CTECI PROGRAMY BY
JEJ MELY TAKE CESKY ZOBRAZIT.

 ,  v v ,v    ,   ,v  v ,^   ,v v v ,o    , v
AABCCDDEEEFGHIIJKLLLMNNOOOPQRRRSSTTUUUVWXYYZZ
aábcčdďeéěfghiíjklĺľmnňoóôpqrŕřsštťuúůvwxyýzž
AÁBCČDĎEÉĚFGHIÍJKLĹĽMNŇOÓÔPQRŔŘSŠTŤUÚŮVWXYÝZŽ
--------------------- konec testu ------------------------

Pokud jste nevideli vsechna pismenka podle vzoru na prvnim radku, tak
je zavada na vasi strane.
----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
|     +42-5-43167-322                                              |
|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |