Jeste k cestine (a osmi bitum)

Jiri Kuchta KUCHTA at dean.fee.vutbr.cz
Wed Oct 4 12:22:44 CET 1995

>   Kolega Kuchta zapomnel jeste jednu podminku: Nesmeji se cestou potkat s
> zadnym programem, ktery by orezal nejvyssi bit. A to je V Cesku i na

Nezapomnel. Jen jsem uvedl zkusenosti, ktere mi prezentovali nekteri
z muni.cz - pry nemaji s 8bitovou postou problemy ani v Cesku, ani
venku. Dokonce jeli bez MIME hlavicek (ty jsem jim nedavno poradil) a
tvrdili, ze je to tak v naprostem poradku...

>   Muzete si udelat test osmibitove pruchodnosti: tento dopis odeslu
> osmibitove. Nasleduje horni rada ceskeho psaciho stroje: ěščřžýáíé

sem to prislo.

>   Jedna z moznosti je uzit MIME typ multipart/alternative se sedmibitovou
> i nejakou plnou verzi ceskeho textu. Toto reseni ale zvysi zatez site
> (zato si poctou vsichni). Taky by bylo mozne dat na listserv filtr, ktery
> by osmibitove nebo QP-kodovane ceske dopisy doplnil o orezanou
> sedmibitovou verzi a vse zabalil do multipart/alternative ;-)

Hmmm, to si myslim, ze Pmail neumi a s ostatnimi to take nebude
slavne. I s tou podporou RFC1522 to v Pegasovi neni slavne, alespon
podle toho, co se mi za pul hodiny podarino (spise nepodarilo).

----
|Ing. Jiri Kuchta                                                  |
|Technical University of Brno                                      |
|Faculty of Electrical Engineering and Computer Science            |
|Department of Computer Science and Engineering                    |
|Bozetechova 2; CZ-61266 Brno                                      |
|tel: +42-5-7275-222           E-mail:  kuchta at fee.vutbr.cz        |
|     +42-5-43167-322                                              |
|fax: +42-5-41211141           Fido:    2:421/13.7                 |