test

Tomas Kouba TOMAS at neo.cz
Wed Oct 4 12:34:04 CET 1995

> Asi zatim neni uplne vhodne pouzivat diakritiku v mailech ale jeji cas
> se obavam se neuprosne blizi ... navic nevim, nevim, na SGI a SUNech
> mi cestina chodi, na Linuxu jsem ji videl, na HP-UX v zasade taky, PC je
> bez debaty, VMS/OpenVMS by to snad taky mela zvladat, jedine, co zustava
> jsou stare terminaly a stroje, na ktere jsem uplne zapomnel ...
>
> Osobne bych byl pro diakritiku vsude, kde je to jen trosku mozne, protoze
> nevim jak vam, ale mne zacina delat potize psat jinak, nez s orezanymi
> hacky a carky. A kdyz si zvyknu, tak je zase krize pri prechodu zpatky.

Pouzivam PMAIL s nastavenou cestinou a nemam s tim zadne problemy od
zacatku. Pokud je posta lokalni v nasi siti, obdrzi adresat mail hezky
cesky a pokud to jde do SMTP, tak to automaticky oreze hacky a carky
a vse mi funguje. Me osobne nevadi cist zpravy bez diakritiky, uz
jsem si zvykl.

Pokud se bude zavadet cestina, mam obavy, ze z toho budou pekne
zmatky. Pokud mne budou z nejake konference chodit zpravy, kde my
budou chybet znaky (znaky s diakritikou nahrazene mezerami), tak si
ji asi odpojim, protoze na to se mi zvykat nechce. Vetsi energii budu
venovat lusteni dopisu, nez smyslu zpravy.
Pokud muj prispevek nekoho nastval, omlouvam se.

                                                    Tomas  K o u b a