Pmail a cestina -- problem mezer misto ceskych znaku (Re: test)

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Oct 4 12:50:38 CET 1995

On Wed, 4 Oct 1995, Tomas Kouba wrote:

> [...]
> zacatku. Pokud je posta lokalni v nasi siti, obdrzi adresat mail hezky
> cesky a pokud to jde do SMTP, tak to automaticky oreze hacky a carky
> a vse mi funguje. Me osobne nevadi cist zpravy bez diakritiky, uz
> jsem si zvykl.
>
> Pokud se bude zavadet cestina, mam obavy, ze z toho budou pekne
> zmatky. Pokud mne budou z nejake konference chodit zpravy, kde my
> budou chybet znaky (znaky s diakritikou nahrazene mezerami), tak si
> ji asi odpojim, protoze na to se mi zvykat nechce. Vetsi energii budu
> venovat lusteni dopisu, nez smyslu zpravy.

  Ale na umozneni CTENI zprav staci pmailu pridat par souboru s
konverznimi tabulkami, na odesilani pak jeste prepsat jmeno kodu v
pmail.ini a nastavit si MIME -- pak si zapinanim/vypinanim MIME urcujete,
zda pujde ven posta orezana (bez hacku a carek) nebo plna kodovana pomoci
MIME (Queted-Printable -- to jsou ta rovnitka s kodem znaku). Myslim si,
ze alespon kvuli cteni to stoji za to a opravdu je to vec 10 az 30 minut
(ja to udelal za deset, ale nedelal jsem to dostatecny pocet krat).
Tablky Vam mohu osobne poslat.
                                 S pozdravem

|  |  Bc. Vladimir Solnicky (Vladimír Solnický using ISO 8859-1 or 2)
|  |  Institute of Information             UTIA AV CR
 \/   Theory and Automation                Pod vodarenskou vezi 4
Department of Computing Systems            182 08 Praha 8-Liben
+42 2 6605/2212   fax: +42 2 66414677      Czech Republic
+42 2 6605/2364   e-mail: vs at utia.cas.cz   ftp.utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home-{en|cz|ce}.html