Upgrade linek do Opavy

Vladimir Solnicky Vladimír Solnický <vs@utia.cas.cz> vs at utia.cas.cz
Wed Oct 4 15:47:24 CET 1995

On Wed, 4 Oct 1995, Jan Korycan wrote:

>   ^^^^^^^^^^
>   ale tohle CNAME uz tam davno je. Jenom nevim, jestli je to takhle

  Moje chyba, nedal jsem si nslookup, abych zjistil aktualni stav.

>   lidi je 19.2 kbps docela dostacujici.

  No, me by takova rychlost docela odrazovala pozivat snad cokoliv krome
posty.

>   A navic, ale tuhle spravu berte z rezervou neni z overenych zdroju - i
>   kdyz se mne to zda docela logicke, linka se upgraduje podle urcitych
>   kriterii, mezi kterymi bude asi take uzitecnost sluzeb, ktere ten ktery
>   uzel poskytuje a jejich informacni hodnota. No a jak tohle zmerit ?
>   Jednoduse - staci se podivat na ingoing traffic do Opavy resp.
>   Karvine; nekde jsem tyhle tabulky zahledl, ale uz nevim kde.

  Jenze velikost provozu taky zavisi na kapacite linky -- kazdy se radeji
podiva po jinem zdroji (pokud existuje), nez by se tam tahal. Tim nechci
rici, ze by se mely kapacity linek zvysovat jen tak, aby se zjistilo, zda
se nezvysi zatizeni, ale vyse uvedene kriterium by asi nemelo byt jedine.
Krome toho je otazka, zda by to neslo elegantne a levne obejit tak, ze by
se linka Liberec Ostrava vedla pres Opavu -- stejne je to zemepisne po
ceste (coz nemusi moc znamenat, to ale nevim).

  Radeji uz koncim, dnes jsem toho napsal nejak moc :-(

|  |  __          Vladimír Solnický (Vladimir Solnicky)
|  | |__
 \/   __|      Adresa: 747 51 Stěbořice 160, Czech Republic nebo/or
                       Pod vodárenskou věží 4, 182 08 Praha 8-Libeň
Tel. +42 2 6605/2300, +42 2 6605/2212, +42 2 6605/2364 (práce/work)
Fax: +42 2 66414677 (práce/work)  El. adresa/e-mail: vs at utia.cas.cz
http://www.utia.cas.cz/user_data/vs/vs-home.html