Pmail a cestina -- problem mezer misto ceskych znaku (R

Tomas Kouba TOMAS at neo.cz
Wed Oct 4 16:03:39 CET 1995

>   Ale na umozneni CTENI zprav staci pmailu pridat par souboru s
> konverznimi tabulkami, na odesilani pak jeste prepsat jmeno kodu v
> pmail.ini a nastavit si MIME -- pak si zapinanim/vypinanim MIME urcujete,
> zda pujde ven posta orezana (bez hacku a carek) nebo plna kodovana pomoci
> MIME (Queted-Printable -- to jsou ta rovnitka s kodem znaku). Myslim si,
> ze alespon kvuli cteni to stoji za to a opravdu je to vec 10 az 30 minut
> (ja to udelal za deset, ale nedelal jsem to dostatecny pocet krat).
> Tablky Vam mohu osobne poslat.

Dekuji za odpoved a byl bych Vam velice vdecen, pokud by to bylo
mozne mi je zaslat vc. strucne kucharky.
Bohuzel musime pouzivat verzi PMAILU 3.11 protoze u nas ve firme
pouzivaji tuto postu i naprosti laici a neznalci anglictiny a pokud
vim, je to posledni verze v cestine.
Pokud je to dulezite, pouzivame kodovani "kamenicky" CP 895.

Preji pekny den...
                                                Tomas  K o u b a