TCP/IP books

Pavel Satrapa PAVEL.SATRAPA at vslib.cz
Wed Oct 18 07:10:25 CET 1995

> Napiste sve dojmy z knih o tomto tematu, prip. mozne zdroje. Snad
> ostatni v tomoto pripade prominou pripadnou reklamu.

Jestli to dobre chapu, jde Vam o knizky, popisujici jak jednotlivi
prislusnici rodiny TCP/IP funguji. Za nejlepsi, co jsem v tehle oblasti
cetl, povazuji

   W. Richard Stevens: TCP/IP Illustrated, Volume 1.
   Addison-Wesley, 1993, ISBN 0-201-63346-9

Uz vysel i Volume 2 a dle informaci stastnejsich kolegu, kteri se dostali
na Invex, byl ve stanku nejmenovaneho nakladatelstvi k nahlednuti. Druhy
dil by mel byt venovan implementaci TCP/IP, prvni se zabyval vlastnimi
protokoly.

Pokud Vas zajima spis prakticka stranka veci (tedy jak to nakonfigurovat,
aby to behalo), klasickou referenci je

   Craig Hunt: TCP/IP Network Administration.
   O'Reilly & Associates, 1993, ISBN 0-937175-82-X

Jadrem tehle knizky je "do souboru XXX napiste YYYY, resetujte demona ZZ
a melo by to fungovat". Je orientovana na Unix.

Preji vsem pekny den

 Pavel Satrapa                    Liberec University of Technology
 E-Mail: Pavel.Satrapa at vslib.cz   Dept. of Computer Science
 Phone:  +42-48-5227-374          Halkova 6, 461 17 Liberec
 Fax:    +42-48-5100-865          Czech Republic