Cesky PMAIL

Frantisek Fisl ffisl at dns1.travel-net.com
Fri Oct 27 03:27:40 CET 1995

> Pred nedavnem se objevila verze 2.1, ale jeto neco jako pre-beta,
> protoze se uvadi, aby nebyla kopirovana dale. Ja jsem si ji
> nainstaloval a zatim absolutne bez problemu .

Verzi WinPmail 2.1 pouzivam ja a nasel jsem v ni hned dva brouky.
Absolutne se nedaji normalne nastavit fonty (ani pro psani v
anglictine). Kdyz si ve "Font selectoru" volim fonty, tak na to program
skoro vubec nereaguje nebo se fonty v okenku meni jen tak jak se jim
zachce. Kdyz se mi podari, ze fonty nejak nastavim, tak se volba do
pmail.ini vubec nezapise a priste muzu volit znovu. Kdyz si chci
nastavit ceske fonty, tak to abych prosil na kolenou.

Dalsi problem vidim v tom, ze se neda zvolit (highlight) cast textu z
dosle posty (treba URL) a pomoci cut-and-paste okopirovat treba do
Netscapu. Jedine co je mozne je okopirovat celou radku.

Autorovi programu jsem oba tyto "nedostatky" sdelil a pry se na
problemech uz pracuje.

S pozdravem,
      v     v
Frantisek Fisl, B.A.Sc.