nove konference

Tomas Hnetila HNETILA at lanprojekt.cz
Fri Oct 27 06:19:37 CET 1995

> Dobry den,
> prosim o radu, pravdepodobne jste administratorem listserveru,
> potreboval bych ziskat volne dostupny listserv, ktery by spravoval
> 5-10 konferenci.
>
> Jsem jednim ze spravcu studentske pocitacove site na Strahove.
> Jsou tu studenti CVUT, asi 200 uzivatelu, kteri by konference o
> lokalnich problemech a informacich potrebovali.
>
> Je mi jedno, jestli to pobezi na unixu(linux), nebo na NT 3.51.
>
> Zkousel jsem listserv od firmy L-Soft, ale po 14 dnech mu koncila
> zkusebni lhuta a bylo by nutne ho zaregistrovat.

> [...]
Nas listserv bezi na Novell Netware 3.12 serveru je od autora Pegasus
mailu a jmenuje se Mercury Mail Transport.  Funguje zatim bez
problemu. V budoucnu planuji ale listserv presunout na unix. Nejaky
free listserv pro unix mame u nas na
ftp://ftp.lanprojekt.cz/pub/linux/system/Mail, ale jeste jsem ho
netestoval. Jestli ho budete zkouset dejte mi vedet co si o nem
myslite.

                    S pozdravem
                                        Tomas Hnetila
                                        LAN Projekt