Instalace z disket ...

HNOJIL at geodesie.fsv.cvut.cz HNOJIL at geodesie.fsv.cvut.cz
Fri Oct 27 12:48:00 CET 1995

Vazeni kolegove v TeXu,

nevite nekdo, proc se mi nepovedlo nainstalovat EMTeX z disket a musel
jsem ho nakonec instalovat z hard disku?

Nevim, zda ma nekdo podobne zkusenosti a zda se mu podarilo vyresit
je jinym zpusobem nez zpusobem, pouzitym mnou.

Prvni instalacka funguje, druhou to odmita precist -- z letmeho
pohledu to vypada jako by disketa nebyla v mechanice.
Hlaska je v tom smyslu, ze nemuze najit disketovy volume label a pod
tim se objevi < Abort, Retry, Fail? > a neni jina moznost nez
rebootovat pocitac ( nefunguje navoleni jmena jineho disku )...
... vznikne smycka mezi nabidkovymm menu a < Abort, Retry, Fail? > .

Nepomaha ani prekopirovani na jine diskety ( klasickym zpusobem )...
... zkousel jsem i kopirovani sektor-na-sektor ... take nefungovalo.

Nejzahadnejsi je, ze disketa je jinak naprosto funkcni, tj. funguje
na ni prikaz <dir a:> .

Nakonec to dopadlo tak, ze jsem instaloval z HD ... myslim, ze to ale
neni reseni.

                        S pozdravem
                                     Josef Hnojil
                                     ( hnojil at tetraodon.fsv.cvut.cz )