Vytvareni NLM modulu.

Miroslav Ludvik XLUDVIK at dinf.fsv.cvut.cz
Fri Oct 27 12:57:13 CET 1995

> Date sent:      Fri, 27 Oct 1995 12:27:46 +0100
> Send reply to:  net at cs.felk.cvut.cz
> From:           Ales Dryak <A.Dryak at sh.cvut.cz>
> Subject:        Re: Vytvareni NLM modulu.
> To:             net at cs.felk.cvut.cz
> Copies to:      Miroslav Ludvik <XLUDVIK at DINF.FSV.CVUT.CZ>

> Dobry den,

> Tak narocne to snad zase neni. Jednoduchy NLM modul se mi podarilo s
> kolegou vytvorit za dva vecery jen s pomoci on-line manualu. Pokud se do
> toho chcete pustit pouzijte prekladac Watcom C a Novell NLM SDK.
>
> Ales Dryak
> [...]

Pokud Vas touto formou poprosim, bylo by mozne, aby jste mne do teto
cinnosti nekdy (kdykoli) zasvetil trochu blize. Nemam s tim zadne
zkusenosti. Navic prekladac Watcom C bych asi sehnal,
ale k Novell NLM SDK pristup opravdu nemam a nevim o nikom,
(krome Vas), kdo ktomu pristup ma.

                            Diky Miroslav Ludvik
                            XLUDVIK at DINF.CVUT.CZ